Daha bugün kbb doktoruna gittim çok inatçı morluklarım var göz altı mezoterapisi yaptırdım 1 ay önce 3 seans işe yaramadı göz doktoru alerjik olduğu için işe yaramıyor dedi doğru da genetik yatkınlıkta var ama. Hiçbir krem serum işe yaramıyor canım alerjik olabilir kbb doktoruna git geniz eti var bende o etkiliyor