Metemommy Öncedende vardı ama bebekten sonra çok fazla arttı kapatıcılar bile yeterli olmuyor. Tavsiye edeceğiniz herhangi bir krem serum işlem var mı?
busehavva Metemommy korelilern çıkardğı bi serum var, göz altı şişliğine morluğuna iyi geliyor ben kullanıorm işe yaradı yavaş yavaş iyi oluyor tavsiye ederim, az önce gördm trendyolda 2.ürün 1 TL olmuştu
Metemommy Tbaltn Sese Merhaba tekrar bir arkadaşım shevec gözaltı serumunu tavsiye edince koreaco siparişimi iptal edip shevec aldım , 1 haftadır sabah akşam kullanıyorum ve gerçekten eskisi kadar mor durmuyor gözaltlarım rengi biraz daha açıldı hemde 1 haftada
Metemommy mervedefneduru Sese busehavva Bende aldım şimdi inşallah memnun kalırız . Çok kötü oldu çünkü gözaltlarım makyaj bile berbat duruyor
mervedefneduru Sese koreaco yazin ikincisi bir TL kampanyası var bazi ürünler şuan gözükmüyor bitmiş sanırım
Sese Metemommy onuda deneyelim. Bak ben diğerini sipariş vermeyi bile unutmuşum:))) 14 aylık diş çıkaran bir sıpayla uğraşınca akıl kalmıyor :)))
Tbaltn Metemommy merhaba yorumları okudum da göz altında çok kuruluk yapıyormuş öyle bir sorun yaşadınız mı
Metemommy Tbaltn hayır sabah akşam sürüyorum aksine gözaltlarımda hiç kuruluk olmıyor kapatıcı sürdüğümde önceden daha kuru dururdu şuan daha iyi duruyor