saricicekim aynı bizimde 21. Ayda altını aldırmaz yemek deseniz bazen yer bazen yemez giydiremeyiz atta nenni diye ağlar cıkarırız istemez arabada feryat figan parkta salıncağa binmez hemen iner kaydırakta kayar sıkılır sağa sola koşar elimi tutmaz kucakta durmaz yerde durmaz bde sureklı masa tezgah konsol ustune cıkmak istiyor kucak kucak yıkıyo evi cıkarsam ınmez dolapları açtırıp mama der veririm yemez avm de elımı tutmuyo koşuyo ınsanların ayağına dolanıyo aniden yön değiştiriyo düşecek kucağıma aldım diye yerlere yattı kızsam olmuyor güzelce anlatıyorum anlamıyor o kadar caresiz hissediyorum ki coğu zaman çocuktur evet de biraz fazla sanki, ıkı gundur hasta ilaç içiremiyoruz ateşi düşmüyor fitil verdim mecbur kaldığım için hiiç memnun edemiyorum 6 ay sonra işe başlıcam napcaz bakalım allah sabır versin hepimize 😂