kimbumadam rabia2_ Tadı güzel olur zaten sadece bakterilerin hepsi kaybolmuyor ama vitaminlerin %70 i kayboluyor. Kendimiz için olsa önemli değil ama bebişler için mutlaka pastörize tercih edilmeli💚