Bence doktorunuzu değiştirin enabızdan hemşireniz de değişmiş oluyor. Bu ne biçim yaklaşım hadsiz ya. Bazı hemşireler neden bu kadar ukalalık pesinde anlamıyorum. İnsanları yetersiz hissettirip ellerine ne geçiyor acaba? Siz kötü düşünmeyin ve bence direkt değişikliği yapın bu süreç uzun sürekli kendisiyle iletişim halinde olmak zorundasınız. Umarım anlayışlı insanlara denk gelirsiniz 🙏🏻