Dün sağlık ocağına 4 aylık aşımızı vurulmaya gittik bana bebegin hiç kilo almamış 500 gram almış diyerek korkutu.
Neyse ben bugün çocuk doktorunda randevu aldım götürdüm yavrumu doktoruma sağlık ocagimdaki hemşirem bana böyle böyle olduğunu anlatım korkuttuğunu söyledim doktorum bebegimin doğum kilosundan baz alarak hesapladı çok iyi kilosu alması gerekeni almış bebek neden korkutuyor bu sağlık ocaklari sizi dedi ve baya açıklama yaptı içimi rahatladı.
Eve geldik sağlık ocagindaki hemşireme yazdım gayet normal kilosu diye doktorumuz söylediğini söyledim sonra beni wptan aradi dediki “ Canım sen bugün kizamikli ortama girmişsin hakkında tutanak tutulacak ama seni bulamamışlar dedi bende dedim ki ne diyorsunuz emzirme odasında çok kalmadım hem çıktım bana dediki bugün bizi sağlık bakanlığı aradi kizamikli ortama girmişsin seni gördüler dedi. Yarın sabah gel kan alacağız korunma var mı diye bakacağız Dedi ” kızlar ben şok içindeyim beni aramışlar hatim bugün faturası kapandı neymiş ulamamışlar bana lütfen bisey söyleyin böyle birşey mümkün mü bana tutankatan bahseti çok korkuyorum ben ortamlarda durmadım bile doğru düzgün hemen çıktım ve hastanede 1 saate yakın durmak zorunda kaldım yağmur çok yağıyordu hava güneşiydi yağmur bastırdı birden mecbur aşağıda bekledim yani beni gelip ordada bulabilir de kamera var bakarlar diye düşünüyorum beni sağlık ocagindaki hemşirem cok korkutu kizlar😭😭😭 nolur bisey söyleyin böyle birşey mümkün mü çocuğumu için kötü annemi oldum.naptm ben😭😭😭 ac mi biraksaydim suçum ne resmen basımdan aşağıya kaynar sular döküldü😭😭😭