1 yaşında oğlum var 9. Aydan itibaren farkettik biz de sağ gözünde ara ara kayma oluyordu doktor gözlük takmaz o yüzden kapama yapalım dedi 4 5 gündür çok zorlanarak günde 2 saat yapıyoruz 6 ay sonra kontrolümüz var inşallah düzelme olur çok üzülüyorum gözlerini kapatınca bebekler hasta olmasa keşke hiç 😔 sizlerde düzelme var mı anneler