Bizimde dün başladı ama bir gün önce ishali vardı ertesi gün ateşlenince hemen gittik özele tahlil yaptılar burnundan sıvı aldılar influenza A virüsü cıktı enfluvir ve paranox fitil verdi onları kullanıyorum arada calpol veriyorum ateşi düşsün diye hiç hali yok acıcık canlanıyor sonra yorgun düşüyor yine ama çok emzirmeye calışıyorum emiyorda Allahtan bu arada beni dövüyor vuruyor ısırıyor hasta ettin beni der gibi ama benim suçum yok babane hastaydı ondan geçti Rabbim biran önce şifa versin tüm yavrularımıza inşallah 10aylık olacak bebeğim bu arada