cerenyigit şiştiği an çişini yapmıyor her zaman. Bazen bez açıkkende yapmıyor sanırım çünkü bezi kapatıp üstünü giydirene kadar çiş kokusunu alıyorum 😬 bir süre takip edin. Şişmeye devam edip çişinde bir azalma gözlemledyseniz doktora başvurun. Başka bir şey de olabilir tabiki. Umarım değildir 🙏🏻