Merhabalar. 7 aylik bir bebeğim var altını alırken fark ettim pipisi erkekte oluyor gibi. Güneş olmuyor ama akşam ve gece sürekli şişiyor ve çok afedersiniz kalkıyor. Bu durum normal mi yoksa bir şeylerden şüphelenmem gerekiyor mu? Aynı zamanda hidroseli var ama bir bağlantısı olur mu bilemedim. Var mı başına gelen ?