ahkalbimm gündüz bizde de kaçırdığı olabiliyodu yetistiremeyip gaz sanıp ama bu defa baya yapmıştı ve katıydı.ishal olsa takmazdim o kadar. Dediğiniz çok doğru bir daha asla lafını ettirmem. Bir de hep bayeamda eşimin arkadaşlarına gittik kızımdan büyük çocukları var.orda hep kızım dua falan okudu herkes dediki bizimki daha normal konuşamıyor falan. Ondan sonra baktım öğretmeni aradı okumak istemiyor dersini diye.cok şaşırdım. Eşimle kaynanamla konuştum zaten lafını etmeyin diye