Kizlar kızım beş yaşında.bir yaşında öğrendi tuvaletini.masallah çok akıcı konuşan anlayan ,akıllı uslu bir bebekti halende öyle.kuran kursuna yazdırdik bir ayda Kur’an’a gecti.kursta herkes söylüyodu geç yazdirdiniz ama ilk kuranı o öğrendi diye,bizde mutlu oluyoduk falan her yerde dualar okuyodu.neyse dün gece kalktım üstünü örtmek için odasına gittim pis bir koku. Gaz çıkarmıştır diye düşündüm karanlıkta bişey görmedim.sabah on gibi odasına gittim uyandırmak için baktım ki yatağı pislik içinde.altina yapmış.ama cisi değil büyük tuvaletini.ayrica kızımın kabızlık problemi var hemen de yapamaz yani.doldurmus yatağı ve öylece uyumuş:(( gece nasıl aklıma gelmedi diye sabah bin pişman oldum. Her tarafı pişik olmuş yavrumun pisligin üstüne yattığı için.nasil olabilir anlamadjm daha önce çişini bile kaçırmadı.nazar mi değdi,yoksa başka biseyden mi.hic kızmadım ama çok ağladı nasıl altıma yaparım diye. :( başına böyle bişey gelen oldu mu ya.