aleksandralarossa Nonames05 baş agrısı olmaması için başını çok saga sola çevirme demişlerdi bana agrım olmadıda
irmarose Nonames05 doğum esnasında başınızı sağa sola çok çevirmeyin bana da hemşire söylemişti baş ağrısını engelliyor bu. Doğumdan çıkınca bol khve bitter çikolata ve su da ağrıları engelliyor
Dilanylmaz55 Nonames05 1 buçuk ay önce sezeryan oldum hiç ne baş ağrısı nede bel ağrısı yaşadım kişiden kişiye değişiyor bence