İğne yapılırken kendini tamamen serbest bırakırsan çok fazla ağrı olmuyor. Bana ameliyathane görevlileri öyle söylemişti ben korkudan kendimi rahat bırakamayınca oradaki görevli bir abla bana sarılıp omuzlarımdan bastırmıştı kasılmamam için. Sonrası kahve vs iyi geliyor. Çok fazla ağrım olmadı sırt bel ya da ameliyat bölgesinde çok şükür 💖