Kraliceanne488 rejimdeyim bu hafta. Sadece gevrek yiyorum. Sabah 1 yumurta haşladım onu yedim. Şimdide sütle gevreğimi yerim. Ara öğünde 1 elma. Akşam form bisküvi yerim uyurum. Boyum 1.60 . 66 kiloydum geçen hafta. 64 oldum. Hamilelikten önce 55 kiloydum. Bebeğim 7 aylık. İnş veririz kiloları. Yaz geldi. Ağzımızı tutmamız lazım