Gizemabc Arbuk merhaba, m alip incelio s bedene mi gectiniz? Bel olcunuz neydi ne oldu, ben de almayi dusunuyorum da sitedeki olculere gore belim 75+ cm 78cm oldugu ocin m beden almam gerekiyor; ama s alsam mi diyorum. Kullanicisi olarak ne onerirsiniz?
Arbuk Gizemabc Gizemabc ben s beden almistim bel olcumu inanin hatirlamiyorum bikac kez kullandim cok sıkıya gelemiyorum rahatsiz oldugum icin kullanmadim m bedeni hediye geldi onu hic kullanmadim birkere denemek icin kullanmisimdir