Ozkus Arkadaşlar elimde bir hafta düzensiz kullanıp yaz sıcağında Adana da sezeryan doğum yaptığım için bir köşeye kaldırmak zorunda olduğum XL beden yamuna askılı premium siyah korsemi uygun fiyata vereceğim ilgilenen olursa
Serranaile Ozkus bende de var kullanıyorum çok memnunum arkadasım da almak istiyordu ne kadar fiyatı ona göre söyleyeyim
Gizemabc Arbuk merhaba, m alip incelio s bedene mi gectiniz? Bel olcunuz neydi ne oldu, ben de almayi dusunuyorum da sitedeki olculere gore belim 75+ cm 78cm oldugu ocin m beden almam gerekiyor; ama s alsam mi diyorum. Kullanicisi olarak ne onerirsiniz?
Ozkus Ben 83 kilo iken birkaç kez kullandım. Boyum 164. Şimdi 66 ya indim zaten ilk aldığım haftadan beri dolabımda yatıyor. Düşünen arkadaşlar yamunanın sitesinden bel ölçümü yapsınlar ben ölçtüğümde 109 cm di yamunadaki arkadaşlar XL önerdi. Zor kapanıyordu en geniş kopçası. İlk haftadan sonra birden kilo verdim.