Firdevs45_ birannebirbebek__ evet ilk başlarda kilo aldı ama sonradan boya gitti kilo değilde boyuna gitti
dugme rodisko bebelac gold daha çok kolik ve gazlı bebekler için sindirimi kolay sma optipro normal combiotic yine gazlı ve kolik bebekler için ama bence sma kullan daha temiz içerikli golden goat ve holle deneyebilirsin ama onlarda pahalı
berenkusumm rodisko bende senin gibi iki mama arasında kararsızdim ama SMa anne sütüne daha yakın diolar tekrar sma ya kadar verdim nettende almayın bence güvenli değil gibi