rodisko Kızlar anne sütüne ek olarak devam sütü vereceğim bebelac gold ile sma arasında kararsız kaldım sizce hangisi ?? Farkları nedir hipp kullandık güzel de kilo aldırdı ama hiç indirimde olmuyor ve bütçem kaldırmadı
bakkalemzigi rodisko deneyerek öğrenmek gerek aptamil aldım ben başta gaz yaptı smaya geçtim memnunum . Fiyat olarak da uygunu bebelac sanırım önce onla başlayıp severse devam edebilirsiniz
Kuzeynepp rodisko golden goat kullanıyorum keçi sütü içeriği en temiz mama ama bütçe dediğiniz için diğerlerini bilmiyorum maalesef😔
Bet25 rodisko valla goldongoat kullanın keçiösütlü anne sütüne yakın kıloda iyi aldırıyor benımkı emmedı hep mama verdım 1 kılo almaya devam edıyor öbürlerini aldım hepsı duruyo cok kötü yaptı beebgımı sonra ondan baskasınj kullanmadım
linamelii rodisko bende hipp kullanıyorum bugün denemek için bebelac gold aldım severek içti sabah kaka rengini kontrol edicem bi problem yoksa bebelacdan devam edicem zaten aptamil gibi mamaların ortak üretiicisiymiş bence şans verin fiyatıda cok iyi
rodisko linamelii trendyolda indirim var şuan sipariş edeceğim hemen bebelac gold bakalım ne tepki verecek oğluşum
linamelii selinnnnnnnn aptamil kullanırken yemyeşil yapıyordu baya yeşil ve cıvık ama hipp altın sarısı ve gayet güzel kıvamlı yaptırıyordu benim kızımda kabızlık ve reflü sorunu var bu sebepten 🙏🏻
selinnnnnnnn linamelii bendede hiç yeşil yapıyor doğduğundan ber hip kullanıyordum yenemeyecek başladı bebelac golda geçelim doktor dedi onda sarı kakası
mooomm01 rodisko bebeğim çok gazlıydı doktorumuz aptamil prosyneo önerdi ay ne gazımız kaldı ne bişeyimiz birde prematüre bebeğimiz kilosuna da destek oldu
linamelii mooomm01 bende kullandım ama aşırı yeşil kaka yapıyordu hala elimde olan paketten arada veriyorum bende beğenmiştim
D_deniz rodisko anne sütüne ek ise ya sma ya da hipp …. diğer mamalardan sonra sütü Red edebilir. Sma optipro al e bebekten al uygun 450tl 800gr…..
linamelii selinnnnnnnn hipp de hep sarı kaka yapıyor zaten sabah baktım kakası sarıydı bebelac versim dün hep bugün elimdeki stok hippleri götürüp bebelax aldım bütün mamalara zam gelmiş 😢😢😢