baharbahce asldrkk anneliğin kutsal görevidir çocuğundan kalanı yemek 😄 valla yiyorum bende çöpe mi gitsin yazık
Cicektebenimcicekligunlerde asldrkk blw dediler faydalı dediler 🤣 Mıncırıyor ısırıyor eziyor 🤦🏻🤣 Onları yemem.Ama kalan çorba tarzı şeyleri yerim.🌸😊
Melek_annesi_06 asldrkk evet bencede öyle benimde gözüm korkuyor canım kilo yer eder diye 🤭😂 o yüzden yemeden duramıyorum ama onun yerine daha çok hareket ediyorum en basiti yürüyorum cidden vücut deforme oluyor kiloyla en güzeli dengede tutmak 😉
belus asldrkk yemiyorum:) çünkü herşeyi karıştırıyor döküyor saçıyor. Eşime sen ye diyorum ben de yemem diyor:)