asldrkk Kızlar tamamen sohbet amaçlı bebeğinize yedirdiğiniz şey yarım kalınca onu siz yiyormusunuz yoksa tiksinir misiniz? Ben mesela yiyorum örneğin sabah omleti krebi veya çorbası falan asla da tiksinmiyorum😀 bebeğim 19 aylık bu arada herşeyi yiyor
tantuniayrangerisiyalan asldrkk Yiyorum yemekleri çok güzel oluyo çünkü niye yemiyim tiksiniyim canım çocuğum ağzını yerim onun
Simsimy asldrkk Bir yere gittiğimizde ondan kalan yarımları yiyorum. Ama evdeyken yemiyorum çünkü evde kendisi yiyor ve yenecek halde kalmıyor 😅
bosunanefestuketme asldrkk yiyorum tabiki niye yemeyeyim popişini bile yerim kaldi ki kalan yemeğinden tiksineceğim ahaha
Melek_annesi_06 asldrkk eşimin de dahil ne kalırsa yiyorum günah diyorum hop yiyorum 🤣pisboğazım ben yemek görsem kıyamam yerim hele kendi yavrumdan tiksinmem ki
Melek_annesi_06 asldrkk evet bencede öyle benimde gözüm korkuyor canım kilo yer eder diye 🤭😂 o yüzden yemeden duramıyorum ama onun yerine daha çok hareket ediyorum en basiti yürüyorum cidden vücut deforme oluyor kiloyla en güzeli dengede tutmak 😉
arelinannesi1 asldrkk bebemjn yemediği her şeyi veya yarım bıraktığı herşeyi ben yiyorum valla asla tiksinmem yavrum o benim 💖
Minnakordek asldrkk kızımdan değil de bazen gerçekten insanın midesi almıyor yoğurda su katıyor süt katıyor içine reçel ekliyor üstüne yumurta atıyor oynuyor bende insanım 🤣
delirmeceler asldrkk tiksinmek değil ama ben yiyemiyorum sabah kahvaltı tamam ama onlara çorbaya kemik suyu katıyorum et yediriyorum bunları ben yiyemediğim için kalsada kedilere gidiyor
Mnli asldrkk analar taş yer yarımşardan 5 yer çöpe mi atayım ama ramazanda fark ettim benim 4 yaşında oğlum var çok bırakıyor tabakta ben sürekli bıraktıklarını ağzıma tıkıyorum sorsan gün içinde bişey yemiyorum ama yiyormuşum baya