Damla81 canocan231_ ! buda cumartesi yaptığım test
canocan231_ Damla81 tebrik ederim bence %80 hamilesiniz 🥰 bu arada sabrınıza hayran kaldım oruçlu halimle soluğu hastane acilinde almıştım bence oraya gidin tekrar kan verin
canocan231_ Damla81 Damla81 bu doğru sonuç vermiyor maalesef çok yanılma payı var ovulasyon testi üstünde gebelik testi hediye vermişlerdi bana sizin pakette çıkmadı mı
Damla81 canocan231_ ovulasyon testinden içinden cıkcan test cumartesi ki test 2 dakika sonra göründü aşırı silikti sonra kayboldu ertesi sabah aticaktım baktım baya belirgin kuruma cizgisi tahmin ettim 2 damla su damlattım hiç değişmedi hala ayni
canocan231_ Damla81 aynı benim ki gibi olmuş sen kesinlikle hamilesin ve umarım sende de benim gibi kan pıhtılaşma sorunu yoktur eğer varsa biran önce kan testini yap ve önlemini al ben hemen iğnelere başladım düşük olmasın diye
Damla81 canocan231_ yarın yada çarşamba adet olmam lazım normalde 2,5 sene önce kızımda adet olcağım sabahı yapmıştım kıp kırmızı cıkmıştı ama ozaman ovulasyon fln kullanmamıştım ve kan pıthılaşma fln yoktu
canocan231_ Damla81 Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah umarım kan testiniz pozitifdir e nabız varsa ordan bugün verdiğiniz kan sonucu çıkar ben sizden daha sabırsız davranıyorum 🙈
Damla81 canocan231_ çok bahtsızım gittim ama benden aldıkları kan kaybolmuş kızım da rahatsızlandı tekrar gidemedim yarına kaldı
canocan231_ Damla81 yaa üzülmeyin lütfen hayırlısı olsun çok şükür en azından annelik duygusunu tatmışsınız hiç çocuğu olmayanlar ne yapsın Rabbim en yakın zamanda nasip etsin inşallah Allah evladınızın acısını göstermesin 🤲♥️
canocan231_ Damla81 merhaba bense doktora gittim doktor kürtaj olman lazım dedi gebelik durmuş zehirlemeye başlar dedi yarın kürtaj olacam bende dediğiniz gibi herşeyin hayırlısı olsun inşallah