Bende de işitme kaybı var zarım delik olduğu için 3 kez ameliyat geçirdim ama o ameliyat larla işitme tam sağlanamıyo ve evet yaş ilerledikçe işitme azalıyor yani sosyal hayatımı çok etkilemiyo ama yine de normal bi düzeyde duyamamak kötü hissettiriyo insana bende bugün işitme cihazı olayını düşünürken karşıma bu post çıktı fiyatlarını merak ediyorum bu kulak içinden olan aletin fiyatı hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi