Angel00 elbette çok iyi. Abim cihazla mı uğraşıcam yaşlılar takar diye birkaç sene almayı reddetti. Anlamsız inatları vardır o yüzden. Şimdi bana anlatıyor nasıl olduğunu, cihaz minicik bir şey zaten kulağının içinde ve dışarıdaki sese göre ayarlıyormuş. Geçenlerde bir kalibrasyon için gönderdiğini söyledi takılı değildi o yüzden, duyamıyorum yaa canım sıkılıyor dedi bana. Duyamadığı için morali bozuktu 😁 niye korkuyorsunuz, korkulacak hiçbir şey yok. Bütün bu cihazlar insanların yaşam kalitesini artırmak için icat edilmiş şeyler. Ezik de hissetmeyin, bunlar çok olağan şeyler. Benim de gözlerim 5.5 numara mesela, gözlüklüyüm, ha gözlük ha işitme cihazı