Kesinlikle vermedim çünkü alerjik etkisi var ayrıca böbrekleri ypruyor ve vitamin mineral değerleri uygun değil pek çok şey eksik ve zararlı etkisi de var. bi de ben verdim diyenlere de üzülüyorum. Alınan her şeyin zararı anında anlaşılmaz. büyürken anlaşılır.