Poyraztaha Her anne bebeği için her zaman en iyisini yapmak, en iyi şekilde yetiştirmek ister. Hiçbir anne bebeğine kötü veya zararlı birşey vermek istemez. Herkesin düşüncesine sonuna kadar saygım var ben 2 yaşına kadar vermeyi düşünmüyorum. Hem inek sütü ile ilgili yapılan olumsuz açıklamalardan hemde doktorumuz önermediği için. Ayrıca bebeğim 7 aylık oldu doktorumun önermediği hiçbirşeyide yedirmiyorum. Herşeyi ayına göre yediriyorum. Ama dediğim gibi her annenin düşüncesine saygım var çünkü her çocuk bir değil, bence sizde bebeğinize verip vermeme hususunu doktorunuza danışın derim sonuçta kontrolünü, tahlillerini doktorunuz yapıyor. Veren annelerinde vermeyen annelerinde kendi bebeklerine göre sebepleri ve düşünceleri var. :)