yigitinannesi41 küçük olduğu için test yaptırmadı doktorumuz başta. Sonraki dönemde nen yaptığım diyetle alerjinin bütün belirtilerini yok edince 6. Ayda da test yapmayalım sen zaten biliyorsun dedi. Kuzenimin bebeği de alerjik, aynı doktora gidiyoruz. Onun geçmeyen egzamaları vardı, ona 6. Ayında test yapıldı mesela. Fındık ve yumurtaya çıktı alerjisi. Süt çıkmadı ama sütten annesi emin. Doktor da bütün alerjiler çıkmayabilir demişti zaten.