naynini amann ne diyelim tek canları sağ olsun da yemesinler ne diyelim ya ama çok zor annelik iç güdüsü dayanmıyor bende bugünü anlatıyorum sabah ilk uyanış 5 uyutmaya çalış et 7 7 de emzirdim.tekrqr saat 9 gibi kahvaltı yaptı bizle beraber ondan sonra 11 de emdi saat 1 de corba jle yoğurt yedi oda sayılı kasik belki 5 kqsik felan ondan sonra saat 5 gibi corba icirmeye çalıştım içti fakat kustu hep saat 6 da emdi ondan sonra 8 30 da emdi o kadar iyi beslenmiş mi sence 🤣🤣🤣🤣🤣