melegininannesi38 olsun geçici sürec 😊 kendime sürekli bunu söylüyorum 😄 bugünü anlatayım (14 aylık) sabah peynirli omlet yaptım yemedi. Dünden kalan muzlu cevizli pankeklerden bir tane zorla yedi, mama ile kapattı sabahi. Öğlen, mercimek sehriyesinden bid çorba yapmıştım yumuşacık, yemedi🤦🏻♀️ yoğurt yedi bir buçuk çorba kaşığı… Akşam yine aynı çorbayı denedim, no no 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ yoğurt da yemedi bu defa 😄 ama olsun, dişleri çıkınca güzel güzel yiyiyor, oh maşallah nidaları atıyorum manifest adına 😄