sevo05 Dokuz ay olacak hala olmadım. Rahim duvarı ince bi süre daha olmazsın dedi doktor. Ama olmak istiyorum bunun için bir şey var mı acaba?
Beo20 sevo05 aynı durumdayım 6 aylık olacak bebeğim ama hala olamadım. Olmak istiyorum eğer birşey duyarsanız bana da yazarsanız çok sevinirim
sevo05 Beo20 İlk çocuğumda sekiz aylıkken olmuştum ama bu daha gecikecek gibi. Doktor normal diyor ama bakalım
[silindi] melisa09 2 ay sonra oldum bebeğim 2 aylıkken oldum ama rahatladan kastınız nedir bilmiyorum ama bnde bir değişiklik yok hala gergin sinirliyim
[silindi] melisa09 şişkinliğim var ama sezeryan oldum ben hala onun hassasiyeti var karnımda ağrım da hala var hepsi karışık yani kendime gelemedim hala 🙄
betul912_ melisa09 sizde gece mi terliyorsunuz yatak yorgan ıslanıyor üstümü değiştirmek zorunda kalıyorum öyle bir terleme yok
melisa09 betul912_ evet lohusa zamanı oluyordu geçenlerde yine başladı azalıyor sanırım sütün çok dolmasından da oluyor mastit olayı gibi
Edaaaden Gzdnr17 kaç gün sürdü acaba ya da bittikten sonra lekelenme oldu mu benim 40 çıktı iki hafta sonra kanamam oldu bugün 11. Gün ama böyle sarımsı kahvemsi akıntı gibi geliyo peçeteye silince normal mi bilemedim 🥴