churchil melisa09 ben 5. ayda oldum valla kendim rahatlama hissetmedim ama yumurtalıklarım rahatlıyo sanırım çünkü böyle bi adet olmak yok yani resmen 1.5 yılın acısı çıkıyo eskisinden yoğun bi kaç seferdir 😂
TugcenurLina melisa09 kzım 8 ay 13 günlük geçen ay doğumdan sonra ilk regl oldum ama henüz bi rahatlama yok. Sinir stres sıcak basmaları ölücem
melisa09 TugcenurLina hadi ya aniden terleme oluyor değil mi ben çok rahatlarım diye düşündüm baya geç olunuyor Muş z40 ı bitince olanda çok
TugcenurLina melisa09 terleme aşırı sıcak basmaları sinirlilik 🤦🏻♀️ durup dururken sinirleniyorum kendi kendime sonra noluyo diyorum😂
betul912_ melisa09 sizde gece mi terliyorsunuz yatak yorgan ıslanıyor üstümü değiştirmek zorunda kalıyorum öyle bir terleme yok
churchil melisa09 uzun zamandır olmayınca bi garip oluyo 😂 unutmuşuz bide havalar ısınmaya başladı hiç çekilmiyorr 🥲
melisa09 TugcenurLina evet bende gece birden ter basıyor halen hamilelik lohusa sakin geçmişken gerginlik yeni oluyor eşim adet olacan diyor heralde her seferinde 😂 o aldığımız sorumluluk yorgunluk va yüzünde anlık dısarı vurumdur şişkinliğiniz ne durumda
TugcenurLina melisa09 doğum öncesi kiloma döndüm ama sanki daha kiloluyum gibi duruyor zaten malesef biraz sezeryan göbeği kaldı onun dışında kendimi çok şiş şiş hissediyorum 😏
melisa09 Gzdnr17 ay ne güzel bende 2. Ayımdayım bu aralar olacak gibi şiştim ama olmadım ödemleriniz gitti.mi
Edaaaden Gzdnr17 kaç gün sürdü acaba ya da bittikten sonra lekelenme oldu mu benim 40 çıktı iki hafta sonra kanamam oldu bugün 11. Gün ama böyle sarımsı kahvemsi akıntı gibi geliyo peçeteye silince normal mi bilemedim 🥴
Gzdnr17 melisa09 ya ödemler 1 yıl sürüyor Tabii ki gidiyor ödem ama tam anlamıyla 1 yılı geçiyor hepsinin gitmesi
selimalpinannesi 3 ay 26 gün oldu bugün oldum 1-2 haftadır aşırı derecede sinirli gergin ve huzursuzdum ve aynı şekilde deli gibi tatlı isteğim vardı sebebi belli oldu😬
melisa09 iloslos çok daha iyi gibi geliyor ama o kanamanın devamı olmasın bende de oldu kanama diye düşündüm bitip devam edebiliyormuş
purpleviolet8 melisa09 gerçekten öyle oldu 2 yılın sonunda ilk lekelenmeyi görünce korkmuştum dedim neden böyle oldu ki diye 😂