Erdemalp korku olayını bilmiyorum ama benim oğlumda otururdu lazımlığa yapmazdı bende kaka saatlerinde falan ilk günler çizgi film açtım oturdum öyle ilk günler farkında olmadan yaptı yapınca tuvalete gidip beraber döktük sifon çektik öyle öyle alıştı 3 , günden sonra tuvalette yapmaya başladı farkında olarak