Erdemalp evet yaşadık. Klozetten korkuyordu. Lazımlığı da reddediyordu. İlk başlarda çişini küvete yapıyordu şakasız :)
Zamanla alıştı diyebilirim. Çok fazla sıkmadan anlattım zaman zaman. Bizde buraya yapıyoruz, arkadaşların da yapıyor, korkulacak hiçbir şey yok gibi. Yalnız kızım 3 yaşında bıraktı bezi.