Menessasmom evet ya bende hep görüyorum bi yandan da üzülüyorum biz abla kardeş gibiyiz eltos 29 ben 22 yaşındayım bana ablalık eder sağolsun 🩷 herkes böyle iyi geçinse keşke ama işte maalesef 🤷🏻♀️
Teşekkür ederim düşünceniz için
Kreş çantası da tatlı bir fikir evet neden olmasın belki şuan taktırmaz ama ileriye doğru aklı erince sevebilir
İleriye dönük bir hediye olmuş olur hem teşekkür ederim 🩷
Para pul mesele değil feda olsun çocuklarıma hersey ya ☺️
Hafta içi çıktığımda bakacağım çanta