bikupakahvee Kızlar bu pazar doğum günü ve kutlama yapıcaz 1 yaşına girecek papatya kızım Ve ben ona ilk adım ayakkabısı aldım Şu e bebekte satılan babywalk markasının sizce yeterli ve iyi bir hediye mi ? Hem ayakkabısı da yoktu
usenmedimyaptimbirvelet bikupakahvee evet güzel bir hediye banada geldi aynı hediyeden. Fakat tipini beğenmiyorum ayakkabının çok kaba duruyor. Vicco daha kibar fiyat farkı nedir bilmiyorum
Deletedmom104 bikupakahvee Güzel düşünülmüş 💐 Ek olarak cicili bicili tokalar veya güzel bir kıyafet eklenebilir, isteğinize bağlı eğer az bulduysanız
bikupakahvee Simsimy ya inanki kızıma her alışımda ona da alıyorum ayırmam hiç sürekli alıyorum zaten o yüzden farklı olsun dedim kıyafet hep aldığım için Teşekkürler 🩷🩷
Simsimy bikupakahvee O zaman toka seti, yaşına uygun eğitici oyuncak falanda olabilir prensese :) Çok tatlı bir yengesiniz 🌸
bikupakahvee usenmedimyaptimbirvelet 500₺ ye aldık benimde çok hoşuma gitti görüntüsü bide çok esnek ve rahattı o yüzden onu tercih ettim Teşekkür ederim🥰🩷
bikupakahvee Deletedmom104 aa evet güzel bi toka seti yapabilirim bu güzel bir fikir Kıyafet sürkeli alıyorum zaten miniğime 🩷 o yüzden almak istemedim
usenmedimyaptimbirvelet bikupakahvee aaaa o kadar pahalımıymış ya. Şimdi baktım da pudra pembe renkleri varmış hoşuma gitti
bikupakahvee agzimizintadikacmasin aaa oyuncak olabilir ay hiç aklıma gelmiyor böyle şeyler ya Eğitici güzel bir oyuncak alabilirim sağolun Hayriye hanım Ali rıza beye selamlar 🤣🤣🤣
Emine_elis bikupakahvee pazar günü doğum günün yaptk kaynımgil 1000 TL verdi biz ne istyrsak alalm die
bikupakahvee Emine_elis bana gelen hediyeleri birisinin alması daha çok hoşuma gidiyor hediyeyi anlamlı kılıyor o yüzden bende kendim almak istedim 🥰
bikupakahvee Simsimy evet evet fikriler için sağolun Teşekkür ederim🩷 o da benim prensesim ya canım kızım 😊
Emine_elis bikupakahvee bnde öyle düşünüyrm hediye gelince daha mutlu oluyrm kızıma da ama çoğu para verdi bnde altın yapcm kızıma 🤗