Yigitinannesiii6 Deletedmom_110 kanı ertelemek istiyorum ya yarın bir test daha yapar sonra veririm diyorum hazır değilim henüz
Yigitinannesiii6 aslanimiz 3 dakka 5 dakka bilmiyorum cnm yaptım çıktım geldiğimde böyleydi ne zaman çizgi çıktı bilmiyorum yani 😁
Bebegimm1 Yigitinannesiii6 tek cocuk mu iki cocuk mu zor bende bugun öğrendim de süpriz oldu hazır değilmişim onu anladım 😂
Yigitinannesiii6 Bebegimm1 valla 2 çocuk zor 😣😖😫😭 3. Olursa kendimi sinir hastalıkları bölümüne yatırtırım
pinkooo_02 Yigitinannesiii6 çizgi var fakat kaç dakika sonrası o çizginin çıktığıı önemli canım gecenlerde bende test yaptım 4 gün gecikmiştim testi yaptım hicbirsey çıkmadı neyse yarım saat 1 saat sonra tekrar baktım çizgi çıkmıştı ama hamile değilim regl oldum 😂 sizde biraz bekleyin tekrar test yaparsınız yada direk gidip kan verin Rabbim gönlüne göre versin 🩷
Aptalllarsizi Yigitinannesiii6 nasıl korunuyorsun her hafta test yapmak nasıl bi psikoloji 😂kordun bağla kafan rahat olsun
Yigitinannesiii6 Aptalllarsizi ikincim korunarak olduğu için artık korkuyorum sık sık test yapıyorum ha oldu ha olacak, kordon bağlaması için yaş sınırı ve 3. Çocuk şart varmış sanırım
Bebegimm1 Yigitinannesiii6 3.olursa büyük ihtimal sinir damarlarınz alınmış olur 😊 zor ama işte büyüdükten snra bizler rahata erince iyi ki olmuş deriz😊
AlpBeyinAnasi Yigitinannesiii6 Siz yine de şübheli durum olduğu için kan verin orda net çıkar. Hayırlı olsun mu diyelim bilemedim, korunurken gebe kaldıysanız😀 Bu arada bu aylık iğneyi nasıl yaptırıyorsunuz, sağlık ocağında mı yapılıyor?
Zeyyyynep Yigitinannesiii6 çizgiyi görüyorum ama o kuruma çizgisi diye düşünüyorum bende test yaptım aynı öyle çıktı korktum var diye sonra regl oldum yokmuş yani