Kızlar ben ikincime iğne ile korunurken hamile kaldığım için 2. Bebekten sonra doğum sonrası hemen hemen her hafta test yapardım bugün de yaptım baktım hemen bişey yok ya diyip kenara attım kaynanama gittim yarım saate tekrar eve geldim bakayım çöpe atayım diye çizgi vardı ama ne bileyim test ıslaktı bide kuruma çizgisi böyle pempe olmaz heralde bozuk olma ihtimali var mıdır birşey diyin hele
