Mygirlmybaby 2 yaş bence erken bir de 2 yaşın kendisi çok zor bir yaş çok yıpranırsın benimki 4 yaşına yakındı kardeşi oldu temmuz sonu ve okula başladı Eylül sonu haftada 4 yarım gün gidiyor o bile nimet diğeriyle ilgilenmeye fırsat oluyor yoksa 2. Bizde hep 2. Planda maalesef