Mygirlmybaby iki çocuklu bir anne olarak naçizane tavsiyem ilk çocuğun temel öz bakım ve ihtiyaçlarını kendisi karşılayabilecek seviyede olması gerekiyor diye düşünüyorum. Mesela tuvalete kendisi gidebilmeli, dişini kendisi fırçalayabilmeli, önüne koyulan yemeği sizin gözetiminizde kendisi yiyebilmeli,üstünü değiştirebilmeli gibi. Çünkü ikinci bebeğinizi büyütürken evinizde sizden başka kimse olamayacaksa devamlı tüm bunlar tek başınıza çok zor. Siz emzirirken büyük olanın çişi geliyor, acıkıyor vs.vs. Benim büyük kızım 5 yaşındaydı abla olduğunda çok şükür her işinide kendisi yapar banyosuna kadar o nedenle hiç zorlanmadım. Hatta onunla oyun oynamak için çokça zamanımız kaldı. Çünkü onu tuvalete götürmekle yada yemek yedirmekle vakit harcamıyorum o işlerini hallederken ben bebeğin ihtiyaçlarını karşılıyorum zaman bize kalıyor.