nino33 ben de burada bekleyeyim benim kızımda da var bugün 2 ayrı doktora sordum. Biri dedi ki damağını kullandıkça incelir bi sorun olmaz tavşan gibi çıkar ilk dişleri sadece. Biri dedi ki dişleri ayrık çıkar sadece o kadar. Ne pelteklik dediler ne başka bi şey. Ben de dönüp 1 yaştaki fotoğrafıma baktım ön iki dişim varken tek başlarına iri tavşan gibiymiş, sonra büyüdükçe diğer fotoğraflarda normalmiş, şu an da gayet güzeller ayrıklık yok. Ama bebeğim çok kg almıyor bazen de meme ucumu acıtıyor emerken acaba bundan dolayı mı?