Benim kızımın üst değil ama dil altı bağı vardı 1.5 yaşına girdi 1 ay kadar önce kestirdim kestirdikten sonra çıktı ilk dişi üstten 2 tane patladı ama ayrık düzelir mi bilmiyorum süreç o an için zordu ama genel olarak kolaydı sabah 9 gibi ameliyathaneye alındı 5 dakikada çıktı 12 gibi de tabırcu oldu 12 ye kadar sürekli ağladı 2 gün boyunca hiçbişey yemedi ama sonra düzeldi sanırım o ara diş de geliyordu onun huysuzluğu da çok fazlaydı üst dudak bağına baktırmadım öyle bişey olsaydı doktor görürdü diye düşünüyorum