Gzide32 ya bilmiyorum sanki
İpi alıp çöpe attım diye hatırlıyorum ama emin değilim işte. Kakasını falan da yapıyor ama ip göremedim kakasında. Herhangi bir huzursuzluğu da yok bilemiyorum. Nefes borusuna falan kaçmış olsaydı o an öksürürdü herhalde değil mi? Yani o an sadece püü püü diye tükürdü (bunu arada yapıyor) ve midesi bulanıyormuş gibi öğürdü yani ek gıdayı beğenmediğinde yuttuktan sonra böyle öğürdüğü oluyor aynı öyle yaptı. sonra normal oynamaya devam etti. Evet akrepler de çok pimpirikli gerçekten ya, yoruldum kendimden