Kızlar merhaba, ya bu sabah benim pijamama bir ip dolanmıştı bende aldım yumak yaptım salaklık işte koltuğun üstüne bıraktım. Aradan 10 dakika geçti bebeğimi alıp koltuğa oturdum eline birkaç oyuncak verdim. Daha sonra bebeğim birden tükürmeye ve öğürmeye başladı, yemek yutarken yemeği beğenmediği esnada aynı böyle yapıyor bende korktum o an ipi mi yuttu diye düşündüm. Baktığımda koltukta ip yoktu ama sanki ipi alıp attım diye hatırlıyorum panik oldum olaylar sarpa sardı attım mı atmadım mı emin değilim hatırlamıyorum çöpü bile karıştırdım ip yoktu bir de ip bebeğimden uzaktı bebeğimin bayağı uzanması lazım alması için. O an bebeğimin elinde de oyuncak vardı ağzına götürüyordu öğürdüğü esnada. Oyuncakla ilgileniyordu yani. Öğürünce de kucağıma aldım ağzında bir şey yoktu bende biraz emzirip bıraktım ama aşırı panik oldum. Annemle babama anlattım her ikisi de yok yutamaz nasıl yutacak öyle ip yumağını, biz bile yutamayız bebek nasıl yutsun diyorlar, annem bide üstüne emzirmişsin öyle olsa emzirdiğin esnada da öksürürdü boğulma hissi olurdu diyor. Ama ip yumağı nerde o zaman? Koltukta yoktu. Acaba boğazına takılmış olabilir mi? Arada öksürüyor ama 2 gündür böyle arada öksürdüğü oluyor burnu da biraz tıkalı. Off çok panik oldum kızlar ya bir şey olur mu?