Tugboooz her köye gidişimde banada öylr dediler, kıyaslama yaptılar, ister istemez sinirleniyordum ama geçen gün doktora gittim Dr. oğlumu tombik diye sevdi,kilosu gayet iyi aldırış etme etrafa dedi. Bana laf söyleyene herkes kendi büyüttüğüne baksın diyorum.( 2 600 doğum kilosu şuan 9 kilo)