Kilolu olmasıda iyi değil benim kızım 4.ayına yarın girecek 6300 gr sürekli beslenmek istiyor gece gaz çıkarınca bile sesine uyanıp emmek istiyor gece boyunca defalarca uyanmaktan çok yoruldum. Acıkınca ağzına sütü girene kadar terletiyor beni sanki kıtlıktan çıktı 🥲 sağlıklı olsunlar da önemli olan o 😇