Kızlar biz de 34.haftada dogduk . Bugün 3.kez gittik. 3 hafta sonra yine çağırdı. Kötüye giden bir şey yok stabil dedi . Rop bisey de tok dediler galiba sekretere verdiğimiz kagida da baktım. Ama e devletten baktım tanı kısmına.H35.1 premature retinopatidi yazıyor bu top hastalığı değil mi 😔 düzelir mi çok endişeliyim