Kızlar bu rop kaçıncı aya kadar çağırıyolar. Bugün 3. Defa gittik daha göz damarları gelişmemiş bir ah sınra tekrar gel dedi. Bu damarla gelişene kadar sürekli çağırıcak sanırım. Ne zamana kadar böyle çağırır ya da ters br şey olursa ameliyat durumu falan ne zaman belli olur. Bu konuda hiçbir bilgim yok. Çok üzüldüm :( 36 hafta ama 32 haftalık görünümünde doğdu 1700 kg. İki ay on gün oldu doğalı Normal mi göz damarlarının hala gelişmemiş olması?