Simsimy Maka_Paka Şu dik buharlı olanlardan kullanıyorum. Daha pratik. Zaten sevmiyorum ütü yapmayı 😅
Maka_Paka Simsimy Ben jilet gibi sevenler denim 😂 oğlumun kıyafetlerine bile ütü izi yaparım. Takıntı, gereksiz takıntı
Simsimy Maka_Paka Giyilecek derecede olması yetiyor bana. Takıntım yok. Ama ütüsüz gibi falan durmuyor zaten.