birpofidikannesi Kızım balık burcu yükseleni başak tam taşıyor başkalarının yanında sakin utangaç çokça duygusal ve ağlak
AbEsMu130125 littlefish benim 1.5 yaşındaki oğlum terazi aşırı yaramaz bir çocuk ama masaAllah çok akıllı ve çok titiz bir o kadar da inatçı biraz da sinirli kizim da 1.5 aylık balık burcu henüz çok küçük olduğu için bişey anlaşılmıyor ama şimdilik çok güleç görünüyor
aycasil birpofidikannesi abim oğlak acayip obsesif ve titiz üstüne su damla hemen değişir karısı bile illallah etti 😃 malum bide oğlan sayıya çeker derler
tubizeyn scinar 2 buuck aylık elini battaniyeye sokmican kafasına bişi değmeyecek aşırı özgür olmak isteyen kova kızım var😀
scinar tubizeyn biz yanmışız bacım 😅 birde benimki uykuda bile mırıldanıyor kikir kikir konusmaya calisiyor 😅🥲
gamzesonmez kızım 9 buçuk aylık yengeç burcu ve aşırııı hareketli çok dilli bi bebek ama çokta uslu çok sosyal bi bebek herşeye ağlamaz ama ağladığında çok içli ağlar kahrolur insan😅😅
Ulviyye14 gamzesonmez ay benim oğlumda öyle,ağlamak konusunda😅henüz konuşmuyor 9aylık ama,bana göre daha sakin bir çocuk,konuşmasam konuşmaz,sıkılana kadar oyuncaklarıyla falan oynar)ağladımı öyle bir ağlar ki sanki etini kesiyoruz😧
tultanhanim littlefish 33 haftalık doğdu ve başak burcu oldu. Bence sırf temizlik yapmak için erken doğmuş 😬🤣 Her yeri ıslak mendil ile siliyo, yere bişey dökülse hemen süpürge yada gırgır getiriyor. Bugün mama sandalyesine azcık çorba damladı silmeden yemedi yemeğini 🤷♀️
theblackvirgo tultanhanim hayatının en güzel şeyi bende basagim temizlik severim daha 4 yaşındayken ekmek arası yapıp ablamlara gotueurmusum kesit kesit hatırlıyorum sizinkide kesinlikle eli iş yapan hamarat biri olur inşallah
mombabyy littlefish oğlum koç burcu ama burcuna göre maşallah sübhanallah çok akıllı sessiz bir bebiş 🥰 ikinciye hamileyim Doğum tarihine baktığımda yay gözüküyor yayları hiç sevmiyorummmm inşallah o da iyi çıkar 😂😂😂
ikievlat Kızım başak muhtemelen doğacak olanıda başak bekliyorum 😂ama dediğiniz gibi titiz değil henüz ,ben başağım ben çok dikkat ederim takıntım var bazı şeylerde
dilaras23 Kızım koç burcu 12.5 aylık ama burnumuzdan getiriyor, sayesinde bir daha çocuk düşünmüyoruz 😅 aşırı dediğim dedik, çok hareketli ve girişken, bir o kadar da dünya tatlısı bir gülünce herşeyi kısmi unutuyoruz 😃
Sinemskrglu Ozgzcn gel sarılalım 🙈 benim kızım ve oğlum 🙈 oğlum 7 yaşında hala öyle, kızım bir buçuk yaşında o yolda ilerliyor
canan4 littlefish benim bebeğim terazi ve insan sevmiyor😀 şöyle bir örnek vereyim çocuğum bayramdaki insan kalabalığından kendinden geçti. Benim gibi bebeği terazi olup insan sevmeyen var mı😀
Busr_1992 canan4 ben kendim teraziyim kalabalık asla bana göre değil bişey bulup acilen tüğmem lazım o derece insan sevmiyorum üstüme üstüme geliyo insanlar böyle sakinlik benim işim küçüğü büyüğü aynı
NoOne canan4 oğlum da terazi birisi öpücük atsa koşar sarılır, beni babasını satar başkasına gider o derece insan canlısı 😅
theblackvirgo littlefish kızım şuan 11 aylık Mayıs doğumlu boğa burcu normalde ikizler olması gerekiyordu ama erken doğdu amma bir horun akşama kadar anam ağlıyor bı kosede hayat sorguluyorum çok yaramaz hareketli inatçı la ben kimi kinadim acaba düşünüyor bulamiom Allahım evaldimi korusun ama hiç gotunun üstünde durmazmi kız 5 dk durmuyor aha daha yeni uyucak hanfendi dua almak istiyorum Allah’ın ixniyle kızımda izin verirse Alaçam hahahaha varmı benim gibiler ne olursa olsun canım kızım ömrüm feda olsun ona
Olurgibioldu theblackvirgo benim kızım da 11 buçuk aylık ve boğa burcu yazdıklarının üstüne ekleyeceğim bişey yok bir de yemeye düşkünüz (çok şükür) 😅
tultanhanim theblackvirgo hayatının en güzel şeyi Kesinlikle öyle ❤🌸🥰 Vallahi eli maşallah pek becerikli 🧿 şimdiden belli bugün ben börek yaparken oklavayı alıp oyun hamurundan yapmaya çalıştı 🤭 Bu arada bende boğayım sizin de kızınız galiba 🥰
Gzide32 littlefish oğlak Burcu tam bir inat garantici kendisini güvene alarak hareket ediyor ve öpmekten ve öpülmekte nefret ediyor