➡️Kızım ikizler ♊
Çoğu zaman ağlıyor mu Gülüyor mu hiç bilemiyorum yani. Gülerken ağlar gibi ses çıkarıyor, ağlarken Güler gibi ses çıkarıyor çok değişik bir şey.
“ 2 saniye önce ağlıyordun kızım, şimdi gülğyorsun” diyorum. Kızımla hiç ama hiç anlaşamıyorum umarım böyle devam etmez.
➡️Oğlum oğlak ♑
Güzel Uslu iyi huylu çocuk. Ama Dediğim dedik sanırım. Kardeşinden sonra çok ağlamaya ve inatlaşmaya başladı